Organizování akcí a událostí není procházka růžovou zahradou

ples

Plesová sezona se blíží a příprava těchto akcí může být pro někoho pěkný oříšek. Ať už jde o pořádání konferencí, či velkou akci třeba pod záštitou daného města, je nutné dobře připravit a zorganizovat několik podstatných věcí. Čím začít se dozvíte v následujícím článku.

Výběr vhodného místa

Každá se akce se musí někde konat. Plesová sezona, probíhající od začátku listopadu do začátku března, však chce uzavřené sály a místnosti. Měli byste znát také kapacitu sálů a podle toho připravít vstupenky nebo místenky. Kvůli bezpečnosti nepouštějte do sálů více lidí, než je dovoleno.

Výzdoba

Věc, která vychází z mnoha dalších aspektů a je nezbytnou součástí každé pořádané akce. Pro lepší představu se můžete nechat inspirovat výzdobami z akcí, které najdete na internetu. Jistě tam najdete pár originálních a neotřelých způsobů. V první řadě, pokud nemáte na plese téma, je dobré se řídit podle data. Pokud ples pořádáte koncem podzimu, použijte jeho motivy, například listí, dozrávající jeřabiny, kaštany a umělé houby. A naopak, pokud je jeho termín před vánoci nebo po nich, použijte výzdobu s motivem sněhových vloček, umělého sněhu a bílých girland.

Tématické založení

Pokud váš ples už má nějaké to přízvisko, jako myslivecký, hasičský nebo jiný, můžete z tohoto všeho vycházet. Jedná-li se o ples nějakého města, je dobré mu dát malý punc neotřelým tématem. Lidé se radi obléknou do netradičního oblečení, které celý rok čeká na tu jedinou příležitost. Při takových možnostech se lze řídit tématem i výzdobou. Například téma „Třpytivý večírek“. Výzdoba do stříbrné a bíle. Malé girlandy ozdobené umělými kameny, na stolech vázy s dekoračními diamanty a podium ozdobené stříbrnými květinami. Jak dokonalé!

Obsluha

Na některé plesy se vyplatí vybrat si spolehlivý personál, který zajistí občerstvení pro všechny zúčastněné. Nemáte-li jedince, kteří by se o akci starali, využijte služeb nějaké firmy, která toto zařídí. Nebo v případě hlavního města napište do vyhledávaše frázi hostesky Praha a už máte obstaranou pěknou obsluhu hostů. Uvědomte si ale, že na určitý počet hostů je vhodný počet personálu. Takže pokud pořádáte akci, kam vám půjde kolem 300 hostů, je lépe si obstarat něco kolem 20 lidí přes catering.

Zábava

Každý se chce na plese hlavně bavit, ať už jde o hudbu, moderování nebo nějaké vystoupení. Můžete návštěvníkům připravit třeba klasické předtančení, ohňovou show nebo třeba známého kouzelníka. Je spousta skupin, spolků a oddílů, co vám rádi na vašem plese či akci vystoupí.

A pokud chcete poradit, jak váš ples, nebo jakoukoli akci udělat ještě nezapomenutelnější, pomůže event agentura.

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>